Mål inför 2017!

Godmorgon! Gjorde denna frukosten häromdagen, så god. Scones är verkligen en perfekt lyx i vardagen då det går fort men är så gott! 😀 Jag tänkte dela med mig av mina mål inför 2017. Jag har gett upp konceptet med nyårslöften och försöker istället tänka mig en lista med mål/att-göra som skall vara avbockade innan årets slut 😀

  1. Att få regissera mitt egna manus i en skolproduktion.
  2. Börja med Youtube
  3. Ta Avid Certifikat
  4. Skaffa en egen bil
  5. Läsa 5 böcker (inte kurslitteratur helst;)
  6. Åka utomlands

Har du några mål/löften? Dela gärna med dig!

 

scones-frukostscones-frulleee2scones

Kommentera

