Tenta och jul!

Nu är julen över och tentorna. Jag hade 2 tentor den 22e dec vilket bestod av en teoretisk och en praktisk. Jag klarade den teoretiska trots att jag kände mig väldigt oförberedd och tyckte den var otroligt svår, men den praktiska kuggade jag. Det är ett prov där man skall koppla in ett mixerbord(se bild) på 15 minuter och får ett papper med uppgifter som skall göras på denna tiden, otroligt stressande moment och mitt fall blev min stress som gjorde att jag råkade stänga av högtalarna haha. Men då vet jag att nästa gång kommer jag klara den galant! Sedan hade vi en online tenta den 28e. Det är ganska stressigt att det ligger skoluppgifter i jultiderna då man har så mycket annat för sig och oftast är på resande fot 😉 Men den gick bra och det känns skönt!

Nu återstår det en vetenskaplig uppsats och redovisningar i dessa kurser sen är det ny termin, för terminen byts i januari på högskolan 😉 Då kommer jag att återgå till film och tv-produktion. Jag har verkligen fått nya utmaningar denna terminen, lärt känna nya människor och lärt mig otroligt mycket! Är så taggad på 2017 och att få ge 100% för jag känner mig så inspirerad och full av kreativitet 😀

2016-12-19-13-50-332016-12-16-12-55-132016-12-16-12-55-19

 

Kommentera

