Veggie Middagstips!

Jag äter ju ganska mycket vegetariskt och tycker det är jättegott! Jag tänkte försöka dela med mig av enkla och snabba middagstips till er då och då. För det är alltid lite kul med ny inspiration och ni får jättegärna dela med er av goda recept till mig också! Kommentera på 😀

Idag testade jag Risentas kikärtsbiffar. Risenta har börjat göra olika ”mixar” som man adderar vatten till. Jag vet att det finns bla quinoaburgare, bananbröd och annat! Väldigt enkelt och snabbt alternativ! Dessa går ju att kombinera med diverse tillbehör så som pasta, som hamburgare, till sallad eller med någon gryta kanske. Jag hackade upp lite grönsaker jag hade hemma och gjorde en sås med Créme Fraiche och vitlök. Fräscht och gottigt!

risenta-kikartsbiffarrisenta-biffar-kikartorkikartsbiffar

Lämna en kommentar